אודותינו

טוויגה נוסדה ומנוהלת על ידי אמיר בן אשר.

אמיר מביא עמו 25 שנות ניסיון והתמחות במגוון רחב של תחומים כמנהל בכיר בעולם העסקי. אמיר בעל ראייה רחבה ויכולת לניתוח אסטרטגי, ניסיון רב בשיפור מערכות תפעול ושירות, הבנה עמוקה של טכנולוגיות ובעל יכולות מוכחות בתחומים של תכנון ובקרה תקציביים ושל ניתוח פיננסי. במהלך שמונה שנים היה שותף בכיר לקביעת אסטרטגיה, תכנון המבנה הארגוני ולמאמצי הפחתת העלויות בחברת בזק, אחת החברות הגדולות במשק המעניקה שירות למיליוני לקוחות.

אמיר יזם והוביל תוכניות חוצות-ארגון ורחבות היקף לשיפור ביצועים, הגדלת תפוקות והפחתת עלויות במערכי שירות ותפעול מהגדולים בישראל באמצעות שדרוג ושיפור של תהליכי עבודה, תכנון והטמעה של יעדים ותמריצים, מיקור חוץ, הטמעת מתודולוגיה וכלים לתכנון ובקרה.

בתקופתו כאחראי לתכנון ובקרת תקציבי המשאבים והשכר של חברת התקשורת בזק, חסך אמיר לחברת בזק עשרות מיליוני ש"ח וייעל תהליכי עבודה בפרוייקטים רבים ומגוונים.

טרם כניסתו לשוק התקשורת עסק בתחום ההשקעות במשך שבע שנים ושימש בין היתר כדירקטור וכחבר ועדת השקעות עבור חברות לניהול קרנות נאמנות וחברות לניהול קופות גמל, וכן כמנהל המחלקה הכלכלית בחברה מובילה בשוק ההון.

אמיר בעל MBA במימון מאוניברסיטת ת"א ורשיון לייעוץ בהשקעות.

הצעד הבא למימוש הפוטנציאל העסקי שלך ◄

 

למה טוויגה?

טוויגה היא ג'ירפה בסוואהילית (השפה המדוברת בקניה וטנזניה) והג'ירפה מגלמת תכונות שכל עסק טוב מיישם באדיקות. לג'ירפות יש נישת פעילות ייחודית: מקורות האנרגיה שלהן (אוכל) נמצא בצמרות העצים, מקום בו אין תחרות גדולה, אם בכלל. יש לג'ירפות בסיס פעילות איתן: בשל גודלן יש להן מעט מאוד אויבים; אפילו אריות מעדיפים לחפש טרף קל יותר. בעתות משבר, לג'ירפה שתי אסטרטגיות פעולה: היא מסוגלת לרוץ במהירות (מעל 50 קמ"ש) אך יודעת גם להיות אסרטיבית ומגנה על עצמה באמצעות בעיטות חזקות במיוחד. האסטרטגיה הפנים-ארגונית של קהילת ג'ירפות מעודדת ותומכת בשיתוף ואף בגידול צאצאים ביחד.

עסק טוב, המממש את הפוטנציאל שלו, ניחן בתכונות דומות. האסטרטגיה של העסק היא מפת דרכים המשקפת את המטרות האמיתיות של העסק, הטקטיקה (שיווק, תפעול, וניהול משאבים), נגזרת מאסטרטגיה זו ומכוונת להשיג את מטרותיו וחזונו של העסק. מבנה העסק גם הוא משרת את המטרה וכך גם האסטרטגיה הפנים-ארגונית. לעסק טוב יש נישת פעילות ייחודית או ערך מוסף ייחודי (מוצר, שירות, חוויית קניה, שירות לקוחות) שהוא אחד ממאפייני הליבה של העסק. לו היתה הג'ירפה עסק, היא היתה מבין העסקים המשגשגים.


תבונה עסקית בעולם החי
 
 


כל הזכויות שמורות - טוויגה בע"מ 2008 ©